Klessebessen!

Over ditjes en datjes

Monday, January 30, 2006

Norbertijnen

Mooie middelbare school had ik: Bernrode in Heeswijk- Dinther, nu gemeente Bernheze. Mijn opa heeft er 6 jaar gezeten toen het nog een internaat was. Zeer beschermde omgeving met alle lokale belangrijkheid in die tijd van dien. Schoolorkest, De Zwaan, Schoolfeesten, Romereis, Frau Tax, vd Ven en vele anderen, Kerstviering in klas 6, te veel om op te noemen. Eva, Hans, Marc en Frank gingen ook naar Groningen, met Babs en Hub nog steeds regelmatig contact. In Groningen nog een Bernrodiaan ontmoet: Diego. Toevallig of niet? Bernrode krijgt weer nieuwbouw, ontwerp: Ameike Weijers, zus van B (aanstaande vader). Mijn eerste contact in 86 was ook in de "nieuwbouw". Toen werd de huidige nieuwe omgedoopt tot "oudbouw". Geinig. Gr Fr.

1 Comments:

At 3:50 pm, Anonymous Anonymous said...

Nou ontwerp heb ik niet gemaakt hoor, wij doen alleen het projectmanagement. Het ontwerp doet het architectenbureau (Teeuwisse en Willems). Als je je email mailt (aan ameike@gmx.net) stuur ik je een plaatje van hoe het gaat worden.

Ameike (zus van B)

 

Post a Comment

<< Home