Klessebessen!

Over ditjes en datjes

Friday, October 12, 2007

TV

Als ik eerlijk ben, ben ik eigenlijk behoorlijk verslaafd aan TV. Ik kom thuis en zet hem automatisch aan, niet aan om iets te kijken, maar zap gewoon wat in wilde weg. Zelfs als ik, zoals nu, achter de computer zit, staat hij aan als een soort rustgevende achtergrond. Waarom ik dat doe weer ik eigenlijk niet, maar ik kan van eigenlijk ieder programma wel genieten. Me afvragen waarom het zo gemaakt is, wie de doelgroep wel niet moet zijn, of hoe ze het gemaakt hebben, etc. Ook wel geïnteresseerd in het onderwerp, dat komt uiteraard ook voor. Anyway, wat ik dus wel mis, is dat er ook programma's zijn die ik niet zie, omdat ik dus niet gericht kijk, maar wel echt de moeite waard zijn. Een voorbeeld daarvan is De Vloer Op, van de Humanistische omroep (ben jij eigenlijk ook een humanist?). Toneelimprovisatie van de bovenste plank. Erg goed en erg knap en heel leuk om naar te kijken. Vanavond 23:00u op NL 2, maar ik vergeet dat dus. Nu ja, misschien nu niet meer. Het is in ieder geval een ouderwetse "aanrader". Kijken dus.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home