Klessebessen!

Over ditjes en datjes

Thursday, August 31, 2006

Frankie goes to hollywood- Relax




Morgen mijn 2e dag vrij sinds nieuwe baan. Top, want we gaan naar de Notaris onze koopovereenkomst sluiten. Marije gaat met Anne naar Gent en ik ga in ieder geval zaterdag naar mijn oma die ik geen oma mag noemen en dus al sinds jaar en dag Mary-Mam noem. Ze is jarig geweest (86 geworden naar ik meen). De gehele familie zal er zijn (behalve dus Marije) en dat is leuk, want die zie ik niet vaak. Deze week prima weekje gehad op werk. Hub is langs geweest met verhuisdozen en om te kletsen natuurlijk. Er waren er nog negen over! 5 jaar geleden hadden we er nog 30, maar na verschillende utleensessies nu dus nog 9. No problemo, we kopen/huren er wel wat bij! Vanavond nog even relaxen en dan morgen vroeg op voor de fysio. Viele grusse! Frank

1 Comments:

At 2:14 am, Anonymous Anonymous said...

bennie,
koffie drinken? ik ben ook vrij, kom net van Harry met broeder en risma, die wel mogen werken;)
drp

 

Post a Comment

<< Home