Klessebessen!

Over ditjes en datjes

Wednesday, October 03, 2007

Koken

vind ik erg leuk! Al op mijn 16e stond ik in de keuken van restaurant Liza Minelli -onderdeel van "herberg de Gouden leeuw, zie afbeelding"-te Berlicum voor -en nagerechten te maken. Helaas tijdens mijn studie te kort gewerkt in afwaskeuken van Humphrey's om te "promoveren" tot de grote keuken, maar na studie weer in privé sfeer opgepakt. Ook aangemoedigd overigens door vrinden S en D en niet te vergeten Maur. Ik heb me nu zelfs op een aantal vlakken laten overtuigen dat officieel keukengerei beter is dat IKEA of Hema spullen. Nu ja, het geeft me in ieder geval het gevoel dat ik een heuse keukenprins ben, nog niet gesproken over het grote aantal kookboeken uit onze kast dat ik waarschijnlijk maar 1 x per maand inkijk......Straks naar de Haagse markt, lekker lamsvlees kopen. Het eenvoudige, maar lekkere recept voor vanavond:
-Gegrilde Lamsgehakt aan spies
-Couscous
-Feta uien salade
Ciao.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home