Klessebessen!

Over ditjes en datjes

Saturday, September 23, 2006

Heren 4?

Er word nu al druk gespeculeerd over hoe ons team er volgende jaar gaat uitzien: zeer waarschijnlijk worden we een selectie team, omdat we onvoldoende jonge aanwas krijgen uit de teams boven ons. Dit seizoen ( en bij de les blijven) doen we het nog niet zo steady: 5-0 winst in Delft, 6-0 verlies thuis tegen Schiedam. Als het ons laatste jaar wordt in deze samenstelling, dan geeft dan een extra motiva om kampioen te worden! Maar met zo'n start (we waren wederom weer maar eens met 11, en daar zijn we echt te oud voor) gaat dat zeer waarschijnlijk niet lukken. Morgen revanche tegen Rdam! Zou ik mijn topscorerschap kunnen behouden? gr Frank-dehockeyman- cooijmans.

1 Comments:

At 12:39 am, Anonymous Anonymous said...

Haha, goede foto;) Met een orange spv-telefoon genomen. Was een leuk seizoen. Ik mis de oude Frank wel een beetje. Twee Franken in het team is te weinig. Wanneer jij topscorer wordt ik eet mijn schoen op. Met plezier.
drp

 

Post a Comment

<< Home